Friday, September 19, 2008

Tarik Rambut..


Bosan betul hari nih.. Aku sorang jer. Kawan aku dgn clerk cuti. Kerja melambak macam tak habis-habis. System untuk buat kerja aku nih pulak slow nak mampus pasal ada problem dgn master server dekat HQ. Orang ramai pulak datang. Telephone line ada problem lak. Cuma boleh call out jer, call in tak boleh.

Tetiba dapat pulak email complaint dari sorang customer through my supervisor kat KL kata tak dapat call. Nak buat cerita, time dia datang aku tengah bagi kaunseling. Jadi kat depan takder la orang. Pintu depan tu memang sentiasa kunci takut orang masuk masa kaunseling. Aku pun email la balik boss aku tuh. Datang pulak sorang minah duk nangis-nangis sampai tak boleh nak cakap apa masa kaunseling. Aduh..

Nasib baik la aku ingat pesan kawan aku tuh. Kerja kat sini mesti pandai tarik rambut dalam tepung dia kata. Rambut tak putus, tepung tak selerak. Ha, ye lah.. lama-lama rambut aku yang putus berselerak kalau macam nih..

6 comments:

floweristachantress said...

ayseh.. sian pulak dengawnya... hmm.. akhirnya dapat tk rmbut yg tak putus dlm tepung tu? ke belum akhir lg? hehehehe

HambaMaya said...

dah buat entry nih, maksudnya dapat la tuh.. hehehehe

Mademoiselle Cynicleopetra said...

tarik rambut satu hal...nak lap tepung pun satu hal...nak kejar sana sini..kaki tangan sepasang jerr...camne tu...ishk...kerja mmg leh giler kekadang kan? lagi-lagi yang suka komplen cam nak kene tajang jerr...

NaD said...

Tuan HM, nad pon nak kaunseling jugakk.

HambaMaya said...

mari-mari, kaunseling satu, dapat satu..

sue cipot said...

bro...
bile leh atur apoitment ni? kite nak p konseling jugak le..

NOBAT


Get Music Tracks! Create A Playlist!