Friday, May 16, 2008

Suspen jer..

I can't resist to write this down. Tadi masa lunch guess what happen? Hehehehe...

Macam biasa, kalau hari Jumaat, sebelum gi sembahyang, aku mesti sebat ikan patin masak tempoyak kat kedai favourite aku nun. Masa makan tu tiba-tiba aku dengar ada orang menjerit "..ular!! ular!!..". Sekali pompuan yang duduk sebelah aku tu melompat kat belakang aku. Terkejut gak, tapi macam biasa mesti maintain cool. Aku tengok ular tu besar gak. Orang lain semua dah bergerak dari tempat diorang, tapi aku still duduk kat tempat aku tu pasal aku sedang mengunyah ikan patin masak tempoyak. Malas nak bangun walaupun lutut rasa longgar jer. Sekali ada brader kedai tu hambat ular tu. Melawan!! Zaasss!! Aku tengok ular tu dah putus dua. Terus hilang selera aku nak telan ikan patin masak tempoyak..
Kesimpulannya, aku rugi pasal tak habis makan ikan patin masak tempoyak yang berharga RM9.00 seketul.
Itu jer.. ahaks..

6 comments:

KitKet said...

umangaih.. semilan hengget seketul? seketul ker seko? macam mahal ajer.. makan frieskies lah macam ni

sw337un73j4 said...

rege seketoi tu besaq mana eh? yelah kitket..mahai sokmo..ni bukan takat isi, dengan tulang mo pepak sampai licin..ngiah ngiah

ulau apa tu bro..nasib bukan anak konda..mo dia ngap ngan ko2 skali pat situ eh..ahak!

Mem Aluya said...

Aaahhh... patin tempoyak... esok lah, esok...

floweristachantress said...

ishhh mahalnya.. hmm.. ikan patin sangkar la tu kot.. kalau patin liar kat sungai mau lima nam puluh seketul yek?

Mademoiselle Cynicleopetra said...

yang hang jadi terkedu nak makan tu pasal...ular tu suruh depa goreng jerr msak cili api sekali..ishk ngaco jerr ular nih...kalau mak ada kat situ jgn kata ikan patin...ntah2 mak dan terbonkang pengsan..sesungguhnya ular mak takut bangat...LOL

HambaMaya said...

heheheheh.. seketul tu maksudnya satu potong ikan tu lah, separuh tapak tangan lah... bukan seekor.. ikan patin masak tempoyak memang agak terkenal kat Pahang nih.. kalau temerloh lagi mahal.. tapi ada satu ikan goreng dia cukup mahal.. ikan kerai goreng satu ekor RM60.. memang tak makan la aku yang tuh..

yang ular tu, buat masak madu bagi free pun aku tak makan.. hehehe..

NOBAT


Get Music Tracks! Create A Playlist!