Wednesday, November 18, 2009

Kerna Engkau Disisi

Lagu baru hamba.. enjoy!!!




Waktu cinta hadir di dalam hati
Terasa dunia indah sekali
Pekat malam tak terasa butanya
Terik mentari tak terasa hangatnya
Hanya kerna engkau ada disisi

Pernah dulu aku bertanya kasih
Pada rembulan tentang erti cinta
kini aku lemas dilambung kasih
asmara ini tiada bertepi
hanya kerna engkau ada disisi

chorus:
Kau buat ku berasa ceria
tiap hari
tak perlu kau luahkan cukup engkau disisi

Pernah dulu aku bertanya kasih
Pada rembulan tentang erti cinta
kini aku lemas dilambng kasih
asmara ini tiada bertepi
hanya kerna engkau ada disisi

Bridge:
Biarkan masa depan yang tak terduga
Aku hidup untuk saat ini
saat engkau ada disisi

chorus:
Kau buat ku berasa ceria
tiap hari
tak perlu kau luahkan cukup engkau disisi

2 comments:

Zu said...

Wah bakat terpendam ni:D

HambaMaya said...

bakat terendam sebenarnya.. hhohoho..

NOBAT


Get Music Tracks! Create A Playlist!